15 februar 2007

Ojoj, lenge siden!

Nå har det skjedd endel siden sist gang. Jeg nevner i fleng:
  • Vært på tur med Øystein og Øyvind til "gruva". -Bilde? Se her
  • Sagt opp min faste ca 20% stilling.
  • Blitt ringevikar i to barnehaver.
  • Fått meg hund. -Beste dyret
  • Prøvd hvordan det er å sove 14 timer en natt. -Anbefales, det er faktisk deilig.
  • "funnet" igjen 1500 kr som var borte fra kassa på jobben
  • Lært å gå på skøyter. - Kjempegøy!
  • Vært barnevakt for 4 gærninger (foreldrenes uttrykk). -det gikk bra ;)
I morgen er det Frik-out i frikirken, jeg skal stå i Cafeen, det er Buzz konkurranse og gøy. Har store planer om å spise is med stæsj.

Vil avslutte med en sang som er en slager i barnehaven:

Nede i bingen. (mel: oppe på fjellet)

Nede i bingen bor det tre griser.
Grisefar, grisemor og lille grise fise.
Grynt! (må lage sånn snorkelyd med nesa) sier grisefar.
Grynt sier grisemor.
Men lille grise fise sier bare PROMP! (lag prompelyd med munnen)



Trodde du jeg hadde fått meg hund? Aprilsnarr på forskudd! :)

3 kommentarer:

Ingerid sa...

Nå ble jeg redd!
Jeg trodde liksom at, og så så jeg, og så ble jeg redd, og så skrek jeg, og så spurte jeg, og så svarte du, og så skjønte jeg ingenting, og så leste jeg enda mer, og så skjønte jeg det! Jippi, jeg har skjønt noe i dag også.
Hehe.
God spøk, Heidimor!

Unknown sa...

Nå skremte du oss skikkelig her.. Hund!? Og vi som trodde vi hadde en viss komunikasjon om det skulle komme no nye "tantebarn";) Men så så jo mamma nederst.. Jeg er lettlurt..

Heidi sa...

hihi, gøy å sette et lite støkk i folk av og til :)