18 februar 2007

Stilling ledig




Stillingsbeskrivelse:

- Tillkallingsvakt, kveld/helg (med mulighet for fast ansettelse)

Du:

- Er positiv og lærevillig
- Er renslig
- Har lav ansiennitet
- Er kristen
- Har teknisk innsikt
- Er ikke redd for å ta i et tak
- Er i overkant interessert i gårdsarbeid
- Har vært uten arbeid en tid
- Har ikke odel på egen gård
- Snakker norsk og evt polsk
- Har stor kjøpekraft

Jeg kan tilby:
- Nytt fjøs
- Gode naboer
- Fleksible arbeidstider
- Varierte arbeidsoppgaver
- Stor påvirkning på egen stillingsbeskrivelse
- En koselig svigermor
- Stor kjøpevilighet

Menn oppfordres til å søke.

Søknad med CV, vitnemål og referanser fra tidligere arbeidsgivere (evt mor) legges inn som kommentar her.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hællæ.. Alltid kult å tulle med Ina!
Ha en fin dag Heidi!
Gud velsigne deg!

-Øyvind

Ingerid sa...

Det skremmer meg hvor godt jeg passer til stillingsbeskrivelsen, men jeg antar at det er visse forutsetninger jeg ikke oppfyller? Ellers: Jeg er arbeidsledig og snart blakk....
Tihi ;-)

Iaursulëiel sa...

Kult bilde av Ina=) Fåt noen henvendelser eller?

eian sa...

kan lite polsk, og har odel på egen gard... sorry...