03 august 2008

Finnmarksvidda 2008


... trenger jeg å skrive noe?

3 kommentarer:

Tor Arne sa...

Ja! Du trenger aa skrive noe, for jeg skjonner ingenting av hva som foregaar, bortsett fra masse folk, ryggsekker og Finnmarksvidda...noe som forsaavidt saa utrolig trivelig ut:)

Ella sa...

NICE!!!
wow.. det er sikkert et halvt år siden jeg har lest noens blogg i det hele tatt, og ennå lengre siden jeg blogget selv. Nå var jeg inne for å sjekke ut hvordan det går med Andreas i Kina, en blogg som absolutt anbefalles: www.andreas-chinafordummies.blogspot.com
På den måten kom jeg inn på min egen blogg, siden jeg brukte profilen til å kommentere på hans. Og så klikket jeg litt og fant ut at vi to er de eneste som har "ingen natt før daggry" på favorittlisten :) Så kom jeg på at jeg skulle spørre deg om du har fått tak i noen av de andre bøkene i serien?
Hm.. lang forklaring, kort spm.. snakkes

Unknown sa...

så veldig enig!