24 august 2009

Hyttetur!



I helgen var familien Walseth og Elvik på sin tradisjonelle (for det blir tradisjon den andre gangen!) hyttetur i Norges navle, -Høland.

Det var fullt av blåbær i skogen, og etter at jeg ikke fant bærplukkerene der de skal være (i skapet rett til høyre når man kommer inn i kjelleren, eventuelt på bordet ved siden av hvis det er sånn at man bruker dem hver dag fordi det er søte blåbær i skogen), men oppe i overkøya på rommet mitt, gikk AnneLene og jeg på tur. Vi var borte i ca to timer, og hadde med 8 liter blå, søte bær tilbake. NAM!

Så, nå er vi alle tilbake i Oslo, og jeg skulle egentlig ha lest 50 sider i international public health i dag, men det ble 15. Det er tross alt valgkamp, skoledebatter og en litt kjedelig modul...

2 kommentarer:

Fru Walseth sa...

oh yeah!
var vi virkelig på blåbærtur i to timer!?
da må jeg sannelig si at det å plukke blåbær er jo bare blåbær:P

Fam.Østervold sa...

Såg koselig ut! Eg og vil på hyttetur :-)
Må du gje deg me lesingen! 50 sider trur eg ikkje eg får lest i løpet av heile modulen ein gang..
Du e altfor flink Einstein! ;-)