10 september 2009

Valgkamp, IPH og sol

Ja, det er mye å gjøre om dagen. Når det er mye å gjøre rekker jeg mest, og orker mest. Det er så lett å bli daff hvis det er lite som skjer. En ting jeg kunne vært spart for er IPH (International public health). For all del, det er et spennende tema, det handler om rettferdighet (eller snarere urettferdighet) i verden, og hvordan fattigdom og nød fører til dårlig helse som gjør at det er vanskeligere å komme seg ut av fattigdommen som fører til den dårlige helsen som... Ja, du skjønner sikkert sirkelen. Men hva har det med fysoiterapi å gjøre? arg. Men dette har jeg skrevet om før. 
Det jeg egentlig skulle si var: Husk å bruke stemmeretten din! Det er viktig at alle, særlig du bruker stemmeretten din.
Også er det SOL i Oslo. Det liker jeg =) 

Ingen kommentarer: