15 februar 2010

OL? Neh...

Siden OL foregår i et land som ikke skjønner at jeg vil sove på natta, gidder jeg ikke se på det.


Helgen har bestått av ski, flytting og faselavnsboller!Øystein og jeg gikk en 3 timers tur på lørdag, og så hjalp vi Vibeke og Jon Fredrik med å flytte ut av leiligheten. Dette resulterte i at jeg søndag morgen var så støl at det var vondt å puste dypt inn... 

Søndag lurte vi med oss Elisabeth og Andreas på en kosetur i det deilige været:

- Og fastelavnsbollene ventet på ettermiddagen.Da var vi samlet både mamma, pappa, Vibeke og Jon Fredrik, Øystein og jeg. Utrolig koselig å ha søster'n og svigerbror i nærheten igjen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er det første bildet jeg har sett av Ella og Andreas sånn sammen-sammen! Takk for at du postet det :)
Men nå er jeg sjalu, for dere går på ski og ikke jeg...Hvis snøen fortsatt er der, kan jeg gå på tur med dere ved første anledning når vi kommer tilbake? Jeg trenger å gå på ski. Seriøst. Sånn ca når vi hopper av flyet i Oslo, bare stå og vent med skiene der.

Anonym sa...

Forresten, OL passer meg bra på denne siden av kloden ;)

Heidi sa...

De er skikkelig søte sammen.

Jeg kommer med ski =) Gleder meg!