19 juli 2010

Kundeservice meg i....

Jeg er en ganske enkel jente. Når jeg er hjemme vil jeg ha fred og ro, men når jeg er i en butikk kan jeg godt få litt hjelp når jeg vil ha det.

Øystein og jeg har kjøpt endel på elkjøp i det siste. Butikken som ikke akkurat er beryktet for å ha den beste servicen, men det er litt verdt det, når det er billig.
-Trodde jeg.

Vi skulle spørre om noe vi (selv Øystein) ikke skjønte med TV'en vår, og da vi var der husket Øystein at han hadde holdt av et spill (red dead redemtion) som de skulle få inn om tre dager for ca 40 dager siden. -og siden det var 100 kr billigere på en annen butikk, tenkte han at han ville ha igjen de pengene han hadde betalt i depositum for at de skulle holde av og gi ham beskjed om at spillet hadde kommet inn (noe det vistnok hadde, hele tre ganger, men det hadde ikke Ø hørt noe om..). Ok, så langt alt vel. Så kommer problemene.

En for så vidt grei gutt i kassa som tydeligvis ikke hadde jobbet så lenge der, roper på en annen for å få hjelp (det var noen som hadde tuklet med reserveringen for et par dager siden). Dama kommer, og ser på dataen. Og tenker. Med åpen munn. Og tenker mer. Tre bak oss i køen. Jeg tenker at hun burde be gutten åpne den andre kassen og ekspedere de stakkars folkene som står i kø. Hun snakker litt med seg selv. Spør om vi var innom for noen dager siden. Nei, da var vi på ferie. To kundeveiledere snakker om at de skal grille i kveld, ca 6 meter unna. Hun tenker litt mer, ser på klokken. 6 bak oss i køen. Jeg blir ille til mote over at de bak oss ikke får hjelp.

For å gjøre en 23 min historie litt kortere, så fikk Øystein pengene tilbake når det var 9 bak oss i kø, og jeg kjøpte epilator på expert.

-Og ja, hvis du lurte, Øystein sitter og spiller. :)

Ingen kommentarer: