03 september 2011

Biltema har det!

Siden jeg er gift med en som produserer hår som en middels stor sau, har jeg i lengre tid vært på jakt etter en såkalt "tynnesaks" som ikke koster skjorta. Jeg har spurt "alle" (Les: mamma, svigermor, diverse frisører) og vært på "alle butikker" (les: coop hypermarked, mega, nille o.l), men uten å finne. 

lånt herfra
Så er jeg en tur på biltema (Ikke fordi jeg er så glad i å ta vare på bilen til familien Elvik, det respekterer jeg at er mannens domene, men fordi jeg holdt fru Walseth med selskap. Hva hun gjorde der? Det får du spørre henne om...), og hva finner jeg der? 

Jo, tynnesaks. Til 39.90. 
Biltema altså. Hva er det de ikke har? 

Så er det bare det at jeg ikke tør å bruke den. Da kan jeg jo ikke klage over hvordan han ser ut på håret. 

Så er jeg like langt.
Men 39,90 kr fattigere. -Så da er jeg kanskje kortere?

2 kommentarer:

Ragnhild Schrøder Elvik sa...

Har kleppt den der sauen mange ganger. Det e bærre å "harv i vei". Han har så mange krølla at det skal mange times arbeid tel førr det vil synes så mye som et lite feilskjær :)

Hilde sa...

Biltema er genialt! Jeg har forresten begynt å klippe Morten :) Tynnesaks, dvs effileringssaks, kjøpte jeg også, men på smartclub. Med en skikkelig en skal man ikke kunne se at den er brukt, nesten... Men den jeg kjøpte var ikke god ;-p Den lugga og hadde "taggene" altfor langt fra hverandre. Så hvis det ere en sånn, så anbefaler jeg at du tester ut på område som det ikke er så farlig med, men hvis den er god, så kjør på;))