31 mars 2010

Spill jeg liker

Endelig et pusterom! Det tar på å ha vært hele en og 2/5 uker i praksis! (tro det eller ei, jeg er utslitt.) Gleder meg til å slappe av og ta livet som det faller seg i en ukes tid... Og hva er da bedre enn å spille brettspill!?

Som du kanskje vet, er ikke Øystein en særlig gentleman mot meg når vi spiller. Det er knus og riv ned for alle penga. (-ikke at jeg er noe bedre selv, konkurranseinstinktet mitt er godt bevart fra barndommen.) Intet unntak når vi spiller det fantastiske spillet Carcassonne. Selvfølgelig vinner jeg ikke over min strategiske mann, men det viser bare atter en gang at det er sant som de sier: Hell i spill, uhell i... eh, nei! Glem det.

Poenget er: Du må prøve dette spillet! Det er enkelt å lære, gøy, og går relativt fort (ca 30 min), så det er tid til å prøve å ta revansje et par ganger mellom dagsrevyen og leggetid.







1 kommentar:

Hilde sa...

Har dere spillet? Det er knallmorrro!!