01 mars 2010

Uferdig

Det er med meg som så mange andre, det er morsommere å begynne enn å avslutte... Dette lappe-hekleteppet  (som er laget ut i fra en garnstudio-oppskrift ) havner i kategorien "godt eksempel" på dette for stort til å bli vognteppe, og for lite til å være et ordentlig pledd. Godt å ha på fanget når det trengs.

Veldig lett å lage og montere. Heklet med to tråder alpacca, så det er mykt og litt tungt.

Siden jeg er evig optimist vil jeg ha muligheten til å gjøre det ferdig en gang, og har ikke heklet kant på det enda.

2 kommentarer:

Torhild Andrea sa...

Heia! E satt her akkurat å læst på dennan koselige bloggen din då detta nye innlægge dokka opp dær dæ om brødan egentlig va! Spesielt! Tænk at vi satt samtlidig mæ dataen danna mandagsmorran! E har sjøll 31 lappa heime, mangla 32 førr å få full størrelse og e slit verklig mæ motivasjonen!

Heidi sa...

Hehe, for et sammentreff! =)

Jeg kan ikke anbefale "montere det jeg har og se om motivasjonen kommer da"-trikset, det virket ikke på meg..