28 mai 2010

Streik

Ina sier jeg alltid er positiv. Nå kommer unntaket som bekrefter regelen: 

Veileder på Ahus (der jeg skal ha eksamen på tirsdag) er tatt ut i streik. Hvis ikke fagforeningen og arbeidsgiverforeningen blir enige, kan det være at jeg kanskje kommer opp et annet sted til en annen tid, eller samme sted til en annen tid. 

Likelønnsdebatten skal jeg ikke prøve å si noe til, jeg sier bare EN ting: 

BÆSJ!

- det eneste positive kan være at jeg får bedre lønn når jeg begynner å jobbe. -Og det hadde jo ikke gjort noe... :)

2 kommentarer:

Fam.Østervold sa...

Nei å nei! Korti får du veta noke då? Da va jo skikkelig kjipt. Da samma har skjedd med Rikard.. :/

Hilde sa...

Du bare klarte ikke la være å avslutte med en positiv kommentar! (selvom den er relevant da)
Jeg er enig med Ina. Du er herlig positiv =)