27 juni 2010

Sommer, liksom?!


I mangel av uteaktivitets-vær sitter jeg på nettet. Masse. Kristine og jeg var ute og gikk en tur, og det er helt feil å bli vinter-nummen i kjeven. Vi snakker tross alt juni her...

Jeg prøver å ikke bruke penger på nettbutikker, og har klart det til nå. Men det er veldig vanskelig siden det tross alt er så mye gøy og fint der ute på den store verdensveven. Epla.no, er et sted der mange kreative folk legger ut nydelige ting de har laget. Og en skal ikke kimse (kjimse? sjimse? hvordan skriver en dette ordet?) av  stoffogstil.no heller. Tror noen må gi meg et sykurs asap, for det er så mye fint der!

Hvem vet, det vil kanskje gå litt penger ut av visakortet mitt en av dagene.. Hva gjør du i sommer?

2 kommentarer:

Ingerid sa...

Jeg leter etter hybel til Sigurd. I Skien! Si fra hvis du finner noe. Han har nemlig fått jobb hos fylkesmannen...

Anonym sa...

Sommer?? Ja det er det der jeg er. Opplevde det samme i 2009, på vår nordlandstur. Sol og sommer på Østlandet, regn og kaldt nordpå.
Paps