25 mars 2011

Filtknotter og andre knotter

bildet er lånt

De fleste setter filtknotter under stolbeina, for det er jo krise hvis parketten skrapes opp! Men den samme personen setter seg på sykkelen uten hjelm, den ødelegger jo sveisen. Kjedelig hvis man skulle falle på sykkelen og ødelegge seg. Så vidt jeg vet er det lettere å slipe opp parkett enn å trene seg opp etter en hjerneskade.

Siden det begynner å våres, og syklistene popper opp i samme fart som hestehoven, må jeg komme med en oppfordring.

Bruk hjelm.
-og ha med hårspray i vesken.

4 kommentarer:

Torhild Andrea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Torhild Andrea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Torhild Andrea sa...

Helt enig! Jeg entrer skoleporten i min sølvgråe hjelm hver dag! :-)

Torhild Andrea sa...

unskyld. Jeg klarte aldri å skrive det rett, så derfor ble det tre kommentarer...