13 januar 2010

Arg!


De er ute etter oss, de de skal ta over verden! Jeg snakker ikke om frimurerlosjen, gartnerlosjen eller andre losjer, men barnevognsmafiaen. De kommer to og to eller tre og tre. Snikende inn på bussen, har ventet til morgenrushet for å slå til. vips! Så meier de ned alle som finner på å gå på fortauet.

Som du kanskje skjønner har jeg opplevd dette. Når det er fullt av snø og fortauene er trange allerede, hva i alle dager er det som får noen til å tro at de kan sperre hele veien med å gå med 3 barnevogner i bredden? Skjerp dere.

4 kommentarer:

Unknown sa...

He he.. Snart e du der sjøl skal du sjå ;-)

Heidi sa...

hvem er du, Høgskole?

Øystein sa...

Jeg tror de samarbeider med syklistene... som ikke kan forstå hvorfor jeg tuter på dem når de ligger tre i bredden i 70-sona...... Og ikke på sykkelstien...

Trygve sa...

Jeg er så drittlei bilister som tuter på meg når jeg sykler i 70 sona...