07 januar 2010

Hiv innpå!



Det er mange løgner her i verden, og som barn blir man utsatt for mange av dem. "Slutt å gjøre grimaser, du kan bli sånn!" Strofen "alle mus i alle land ligger nå og sover" fra hakkebakkeskogen.

Du trodde Torbjørn Egner var er koselig kar? Nei, han er en løgner, akkurat som alle mødre og fedre der ute som må skamme seg. Det er nemlig bevist, en gang for alle at det ikke er farlig å spise snø!

-men det er fortsatt greit å holde seg unna den gule, det er IKKE snø med sitronamak, tro meg..

3 kommentarer:

Mishan Sameballen sa...

I know... men hvit snø er godt! :D

Hilde sa...

Hahaha!! Heidi ass!!
det er vel ikke farlig akkuratt men man kan vel fortsatt få makk i maven av å spise det?
MIN mor stappet nemlig løk i baken på meg da jeg var liten.
Og jeg hadde ikke makk engang :-O

Anonym sa...

løk?!? i rumpa?