19 juni 2010

Ekstrem rydding - home edition...

På tross av at det var kongelig bryllup i Sverige i dag, har Øystein og jeg klart å rydde litt. Jeg måtte virkelig rive ham bort fra TV-skjermen...

Før:




...og etter. Det ser kanskje ikke så veldig imponerende ut, men dette tok faktisk noen timer.





Dessuten fant vi noen snille folk som ville gi bort et skap på finn.no. Det er så bra, både billig og miljøvennlig. =) Fikk det inn i bilen, enda det var skikkelig langt. UP ville kanskje ikke blitt imponert over måten det var stablet på, men vi møtte dem ikke... Det må modifiseres litt, noe Øystein driver med her. Gleder meg til å komme ordentlig i orden!! 

3 kommentarer:

Svigermor sa...

Flinke! Gleder meg til å ta en Skientur. Husk; hadde det ikke vært for Skien, så hadde kanskje ikke dere vært der.. Det var i Skien at vi to gamlingan her heime ble kjærester!

Rebekka sa...

Åå, eg vil sjå fleire bilder fra leiligheten! :) Ser no veldig fint og grønt ut utenfor hvertfall. Flinke flytte/rydde folk :):)

Heidi sa...

Oj, det visste jeg ikke! -Trodde det var på ekeberg jeg. Uansett gleder jeg meg til dere kommer, Marit! =)

Rebekka: Flere bilder kan legges ut når leiligheten er litt mer presentabel. =)