08 juni 2010

Nytt hjem

Nå er Oslo-tiden med studier og ringvei 2 utenfor stua over, Skien og turnus venter. I går var første grillings med gode venner, og i dag første baking i nytt hjem. Så selv om det er ca 43 esker å pakke ut av, og en hel haug med ting og turutstyr vi ikke aner hvor vi skal plassere, har vi flyttet.

Siden de streiket på sykehuset der jeg skulle ha eksamen, ble den utsatt et par dager, og det var jo da vi hadde avtalt flyttehjelp. Så jeg fikk bo hos Marte i klassen (og Øyvind, mannen), snille dem. Marte lagde fantastiske brytebrød, og inspirert av henne ble den første brødbaksten i skien brytebrød. Enkelt og veldig godt! =)

3 kommentarer:

Svigermor sa...

Gratulerer med nytt hjem! Og for en bakst, dette lover godt! Gleder meg til Skien-besøk.

Fam.Østervold sa...

Gler meg til å komma på besøk til dåke i Skien! Du må legge ut bilder av leiligheten så me får sjå :-)

Heidi sa...

Gleder meg til besøk, og bilder kommer, må bare finne kameraet først :)