07 juni 2010

PS3

Øystein har snakket om at "det egentlig er litt gøy med sånn playstation". Så når han skulle bli et kvart århundre tenkte jeg at det skulle han jaggu få. Et par bange anelser meldte seg, men siden Øystein er en super mann, tenkte jeg at det kom til å gå bra.

Dagen før bursdagen, (og èn dag etter at vi flyttet til Skien) gikk ferden til Elkjøp. "En PS3, takk!" sier jeg, og får det. I en irrgrønn pose som roper og skriker at den kommer fra elkjøp. "Dette kommer jo selv Øystein til å skjønne, jeg må få tak i en annen pose." tenker jeg og går inn på carlings for å spørre pent om en pose fra dem. Etter å ha forklart situasjonen for mannen der, sier han: "du er en veldig, veldig bra kjæreste. -men er du sikker på at du egentlig vil dette?"

 Vi får vente og se... =)

2 kommentarer:

Hilde sa...

Haha.. jeg liker den unavngitte mannen fra carlings ;-p Lykke til =)

Fam.Østervold sa...

Hehe.. :-) No har du gjort da stora Heidi ;-)