16 juni 2010

Tid og penger og sånn

Jeg har sommerferie, har flyttet, og flyttelasset er sånn nogenlunde i orden. Øystein er på intensivt mattekurs om dagen (han sier han liker det, det klarer jeg ikke å sette meg litt inn i, det er for langt fra min virkelighet. -raringen min.. =) ). Dermed har jeg tid. Masse tid. Da er det lett å bruke penger. Masse penger. Og uten sommerjobb er det en dum ting å gjøre, selv om jeg fortsatt står for det jeg sa da jeg var ca 5 år og hadde fått penger til bursdagen min. Pappa mente jeg burde spare dem, men "man har da ikke glede av pengene før en har brukt dem opp?"  



Til poenget. Jeg har funnet en morsom butikk hvor det er nesten umulig å bruke masse penger. "Søstrene Grene" er en fest å gå i, masse en ikke trodde en trengte, til morsomme priser. Kjøpte 100 grillspyd til 8,63 kr her om dagen. Jepp, 63 øre. Jeg sa det var morsomme priser... =) Så, hvis du ikke har vært der enda, løp og... titt?

Ingen kommentarer: