17 januar 2011

Dynamitt?

bildet er lånt fra tv2.no
Det er ikke så ofte jeg får til nye ting på første forsøk. Jeg brukte for eksempel tre sesonger på telemarkski før jeg fikk til den første svingen med stil. Øystein er litt flinkere enn meg der, han trenger en dag eller to, og så har han full kontroll. Men sammen er vi dynamitt. Ikke like dynamitt som Dynamitt-Harry i olsenbanden-filmene, men det er like greit, det ser ikke ut som om han lukter spesielt godt, bare se:

Nå roter Heidi, tenker du sikkert. Er det noe poeng med dette innlegget, eller er det nok et rart, litt snodig og innholdsløst innlegg? Neida, poenget kommer her. Vi skal bli flere! Mot slutten av juli i sommer kommer det en helt ny person, ut av magen min, inn i Elvik-familien. Utrolig rart og spennende, vi aner ikke hva vi har begitt oss ut på, men du verden så gøy det skal bli! (og skummelt, rart, utfordrende, slitsomt osv.. men det tenker vi ikke så mye på enda).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh!GRATULERER!Det er jo fantastisk!
Stor klem!

:-) :-) :-)

Unknown sa...

Hey ho! Hurray!

Anonym sa...

Gratulerer så utrolig masse heidi! :)
..Hilsen Ellen (fra holmlia og ridinga ogsåvidere) som er innom bloggen din og leser med jevne mellomrom :-)