19 januar 2011

Oslo-helg

I helgen var jeg i Oslo, traff Marte og Øyvind som holder til laaaaaaaangt nord, og som var i byen. Kjempekoselig å treffe dem. Vi tok en mimretur fra Grünerløkka og opp mot våre gamle leiligheter, men det viste seg at jeg valgte feil da jeg sto og lurte i gangen på morgenen (gummistøvler eller støvletter?).

Det var jo flom i finnmarksgata! Stakkars Øyvind fikk kalde føtter (bokstavelig talt) da vannet gikk over støvleskaftene. Jeg ble ikke kald, bare redd, for støvlettene mine så ut til å ta kvelden i isvannet.

Nå var det nok, jeg må ha noen skikkelige vintersko! Så for første gang siden jeg ble konfirmert kjøpte jeg skikkelig varme, deilige sko. Valget falt på Sorel cumberland, som skal holde føttene varme ned til -25'C,  rettelse: Jeg skrev det som står på skiltet på XXL, og de kan ikke forskjell på farenheit og celsius. De holder føttene varme i temperaturer ned til -32'C! De var veldig varme i -5'C så jeg tror på reklamen. =)  Veldig fornøyd. Hvorfor har jeg ikke gjort det før? Har ikke peiling...


Bildet er lånt herfra
Så gikk ferden til Majorstuen, der Rebekka hadde dekket til deilig jentekveld for Camilla og meg. Veldig koselig å treffe dere, jenter. =)

Obligatorisk selvportrett

2 kommentarer:

Fam.Østervold sa...

Hey! Minus 30 - ikkje 25! Må ikkje tru på alt du leser veit du ;)

Hilde sa...

Liker at du var i Oslo, Buu fordi jeg ikke var det ;-p
Men vi sees nok snart allikevel ;o)

Men,spiser du nok om dagen? Du ser så tynn ut på bildet... Viktig med næring vettu, om det så bare skulle være sjokolade og nøtter ;)

Suuupergla' i dæ!!